src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

500 Dead People...

Att Spiderchick blivit mamma kanske ingen av er har missat?
Vilket som fick mej att tänka tillbaka när man själv satt där med det lilla knytet i famnen och undra vad som skulle hända nu då?
Minns att efter sjukhuset osv. så lät vi en vecka gå utan besök eller liknande hemma hos oss, allt för att lära känna denna nya individ själv först, självklart ringde vi ju runt och berätta den glada nyheten.
Minns nästan än i dag denna bebis lukt, fan det är nästan så man saknar den.
Den är speciell, så speciell att den inte går att beskriva, minns att den satte sej på händer och kläder och man kunde då lukta på den igen.
Ni föräldrar där ute vet säkert vad jag talar om.
Nu sitter man här med en fyra åring som är helt jävla underbar.
Kan också tillägga att du tycker du att tiden gått fort innan du/ni skaffa barn så går den lätt dubbelt så fort som förälder känns det som.
(Skrämde jag er nu?)

Hur som helst... Från mitt hjärta till ditt... Jag älskar dej Kevin!

 
   

"Born to be wild"

Igår så satt jag länge och designa och lekte i Photoshop.
För er som vet vad jag pratar om nu så känner ni säkert igen er när jag säger att man får "Photoshop" ögon efter ett tag och knappt ser skillnaden mellan svart och rött.
Kom också fram till att jag måste rengöra min skärm, vet nu hur jobbigt det är att försöka sudda bort en fläk som är på skärmen för man tror det är en pixel?

I dag blir det mästerskap i öl-lyft för mej, efter som jag kanske blir den enda deltagande så lär jag vinna lätt.
I morgon blir det ut till "motorgården" för The Crash fest, måste leta upp förfest och ev. skjuts.
Hör av er om ni ska ut...

Dagens Musiktips: Entombed
Den här gruppen har hängt med sedan länge, både i metal scenen och hos mej.
Favorit skivorna är så klart dom tidigare fram till "Wolverine Blues".
Absoluta favorit låten är nog "Evilyn" (Får jag en dotter ska hon lätt heta det).
Efter den skivan som jag just nämnde så går dom från sitt gamla dödsmetal spelande tycker jag och det är förövrigt med nöd och näppe som dom kommer undan med "Wolverine Blues".
Har börjat kolla lite av deras senare verk och jag tror jag börjar hitta tillbaka lite till dom.
Hur som helst är du inne på hårdare musik bör du lätt kolla in denna grupp.
Album att kolla in: Left Hand Path, Clandestine, Wolverine Blues, DCLXVI: To Ride Shoot Straight and Speak the Truth, Same Difference, Uprising, Morning Star, Inferno och Serpent Saints - The Ten Amendments.
Satan så bra den är, lyssna lär och njut: "I married the dark from which I was born"

Entombed - Evilyn




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Så fint skrivet om Kevin.

Bebislukten är väldigt speciell. Tiden efter att man precis har fått barn är helt magisk, som att leva i en bubbla.

2009-09-11 @ 12:57:57
Postat av: Grimgoth

Clementina: Tack.

Och visst är det så det är magi på hög nivå och vi har första parket genom hela showen!

2009-09-11 @ 13:06:30
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

Åh, vilka fina bilder på er :) och jättefint skrivet! Tänk dagen man själv skaffar barn...

2009-09-12 @ 12:05:14
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Och de ska jag se!



sv; Haha, jag får väl det ;) Nja, det lär nog dröja innan jag lär mig gilla growl.. isåfall får någon utsätta mig för extremt hård hjärntvättning, haha.



Snacka metal på msn? :D

2009-09-12 @ 22:37:52
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: Rockabetty

Öh, jag tror det har hänt något med ansiktena på bilderna ;P höhö

2009-09-12 @ 22:54:08
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn