src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Cage Of Remembrance...

Ogillar Comhem ännu mer nu...
Nätet fungerade större delen av dagen, men sen på kvällen la det av igen, ringde då kundtjänst och fick prata med en otrevlig människa som bara sa "Ja det står att vi ska skicka en tekniker så du får vänta".
Jag:-"Men kan du inte kolla om du hittar nått fel direkt nu då?"
:-"nej, jag har ens inte kollat det för det står att vi ska skicka en tekniker så du får vänta på den"
:-"Blir den 5 Okt. bra?"

HALLÅ!
Är ni helt dumma i huvudet? Ringde idag och fick bättre hjälp idag dock.
Verkar också ha kontakt för tillfället.
Så ska ta ner receptet på köttfärssåsen innan det är försent.

Wish me luck... För idag är planen att det ska ske... Min första köttfärssås...

Som bloggare har jag alltid försökt att förnya min blogg med härliga nya grejor.
Kan avslöja att det blir två grymma inlägg med två roliga ämnen.
Allt sammanvävt just nu i mitt huvud. (Hoppas jag inte slår i det och glömmer allt)
När dom kommer har jag dock inte lyckas planera in riktigt och detta beror ju lite på mitt nät och annan tid.
Men hoppas ni orkar vänta på dom iallafall.

Dagens Musiktips: Dimension Zero
När man plockar ihop folk från en del andra kända band till ett helt nytt band så vet man nästan att det kommer bli bra, sen är det inte heller helt fel att även detta blir lite "Göteborgs Döds" känsla över det hela.
Senast dom släppte nått nytt var 2007 och det får mej att undra om bandet verkligen är verksamma än?
Hoppas verkligen det för detta vill jag både se och höra mer av.
Gillar du stenhård musik bör du illa kvickt kolla upp detta.
Album att kolla in: Penetrations from the Lost World, Silent Night Fever, This Is Hell och He Who Shall Not Bleed.
En av mina favorit låtar... Let´s fucking GO!!

Dimension Zero - Silent Night Fever



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: CARRO

sv: ja, snyggaste!

2009-09-30 @ 13:20:46
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

nej jag glömde dig, men du får vara med nästa gång jag lovar ;)

2009-09-30 @ 16:24:05
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

sv: De är verkligen inte min musikstil, jag är inte så bred i min smak men det jag gillar är JÄVLIGT bra!

2009-09-30 @ 16:24:21
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: Heyli

tackar för tipsen, det sista gillade jag verkligen!

2009-09-30 @ 18:13:50
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn