src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Fire...

 

När jag satt där igår så vann jag och snacka i telefonen, vet snart hur mycket det gav och du får följa med, visst är jag snäll?
4 mail som säger till mej, du vann, DU vann, och när man spelat 5- 6 bord så vet man att det var bra odds, kanske jag skulle lägga in en drömvinst rad på lotto?
Eller ska jag ringa Dilba? är det riggat?

Du avslutade turneringen på 1:a plats. Priset USD 2,00
Sen läser du samma mening i 3 andra mail och DU vet... det var en bra kväll igår!
Efter som du endå frågar och undrar så kommer så klart statistiken från dom två sista borden jag spelade.
Ja, jag vet men jag "glömde" dom två första, bättring nästa gång?





"I am the god of hell fire and I bring you:
Fire, I'll take you to burn
Fire, I'll take you to learn
I'll see you burn!
"

I går när jag slog mej ner i soffan så hade jag tyckt innan att det var en bra ide att slå i sej lite sprit med powerking, detta med ett par öl i kroppen och ni kan säkert räkna ut resten?
Jag sitter än här 03:36 och skiver, peep show hämta jag inspiration i från.
Vår diskution fortsätter i all oändlighet?
Massor av det vi talat om, och det är tydligen marathon i kväll och det slutar tydligen 07:10 så jag vet inte när jag ger upp? 
(Peep Show alltså)
Vilket påminner mej om att jag måste införskaffa ett alltiallo som tar sakerna i egna händer!

Somnar och vart jag vaknar vet man nästan aldrig men jag finns här.... För er...
Jag har redan ideér, detta är verkligheten som jag kommer sedan baka in i andra ord i morgon...
Hej och välkommen till "En hårdrockares vardag"...

"It's harder than it looks
It's a long way to the top
If you wanna rock 'n' roll
It's a long way to the top
If you wanna rock 'n' roll
"

Sen när han vaknar dagen efter, 07:22 så är det igen än han själv som känner igen sej , han vaknar dessutom skrattandes till ett standup komedi program som är skit rolig, han tänker "Det där skämtet kan jag bättre".
Men när han är klar med sin morgonrutin så har han säkert redan glömt bort hälften och undrar varför han ens skrev dessa ord.

Men kom ihåg han hittar på sina egna på vägen endå... eller var det ändå?
än en gång eller en än gång?

Grymt nyskapande!

"Tala till mig jag står här bredvid
Gå inte din väg, för än finns det tid
Stanna kvar!
"

Så nu sitter han där, glömt allt han sa och den röda tråden ligger där borta men han orkar inte bry sej, egentligen skulle han ens inte skriva eller göra dessa ord idag, han skulle göra det lätt för sej, men nu sitter han där och gör endå, varför?
Kanske för att han innerst inne vill försöka ge lite kvalité för er som läser och han bryr sej om DEJ.
Men till vilket pris?
I går var det 9 dagen innan där när han är hel nöjd med sina val var det 11 och innan det 12 och ännu en gång ser han siffran 3.
What the hell? det går inte se ett mönster!!

Dagens Musiktips: Beastie Boys (Wikipedia)
Ja, minnena bara flödar över en när man hör denna grupp.
Det är lite som Body Count och jag bara älskar det.
Många händer rycker med mej och jag vill vara där!
Helt underbart!
Efter som dom bildades 1979 så har vi gått ett  tag i hop.
Detta måste alltså kollas upp om du har någon som helst kultur i kroppen!
Album att kolla in: Licensed to Ill, Paul's Boutique, Check Your Head, Ill Communication, Hello Nasty, To the 5 Boroughs, The Mix-Up och Hot Sauce Committee, Pt. 1.
Nu fortsätter vi kampen...

The Beastie Boys - (You Gotta) Fight For Your Right (To Party)



Klockan 08:43

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

haha vadfan snackar du i tredje person för babe´?

2009-09-20 @ 12:46:54
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack, du är för snäll! :)

2009-09-20 @ 17:56:59
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Heyli

man kan väl inte ha skinnväst och skinnjacka samtidigt!? men om man har dem var för sig så gör de ju inget att den är lik din andra jacka! vet inte om den fanns för killar med..

2009-09-20 @ 22:38:49
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

vilken fin kommentar du skrev, tack! jag blev jätteglad av att läsa den :)



mjaa tvn är jag rätt nöjd med men färgen på väggar och golv kan du väl inte säga är snygga direkt? :p

2009-09-20 @ 22:59:48
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn