src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Get Moma A House...

I går såg jag säsong tre klart av "How I met your mother", det innebär att jag bara har en kvar idag.
Upptäckte att Britney Spears är med i två avsnitt, avsnitt 13 och 19.
En liten biroll har hon som sekreterare åt Stella som Ted för tillfället dejtar.
Stella spelas förövrigt av Sarah Chalke som även är med i Scubs.
Abby heter sekreteraren i fall ni undrar i serien.

I går fick jag inspiration till att äntligen ta tag i design till en sida som jag antagligen kommer få bygga om.
Problemet är nu bara hur och var man ändrar vissa av de funktionerna som finns på sidan "as we speak".
Man vill ju gärna behålla dom och kunna ändra dom om behovet finns, för som det är nu så är det fel på "Nyhetsbrevs utskicks listan".
Troligen har jag lyckas spåra det till en databasfil men jag är osäker.
Behöver hjälp här känner jag... Är det någon där ute som är bra på databasfiler eller php som kan förklara hur saker och ting fungerar där?
Jag känner mej lost.
I värsta fall får man väl börja om från början där med misstänker jag, kanske är enklast.

Torsdag är det idag minsann och det är ju roligt.
Ska bara slappa och ta det lugnt som vanligt känns det som, inget spännande händer.

Dagens Musiktips: Danko Jones 
Detta band är rätt roligt måste jag säga, gillar det verkligen för deras svängiga låtar och stil.
Sången är spännande också så det blir en underbar mix på nått sätt.
Det är kanske lite mer åt rockhållet hårdrock om du frågar mej, men det är ju nästan omöjligt i dagens läge att försöka kategorisera alla olika genres som finns.
Sedan 1996 har dom hållit på men endå lyckas släppa en hel del album, vilket känns ganska imponerande.
Album att kolla in: Sugar Chocolate 7", Danko Jones, My Love is Bold, I'm Alive and On Fire, Born a Lion, We Sweat Blood, Ritual of the Savage 10", Sleep Is the Enemy och Never Too Loud.
Nu till en tuff låt med en tuff video.

Danko Jones - First Date


Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

haha, den videon är cool :)

2009-09-10 @ 15:37:44
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn