src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Power To The Music...

Igår fick jag reda via ett nyhetsbrev att Dark Funerals nya platta troligen kommer att släppas den 18 November, efter som dom är i studion nu är det väl svårt att säga.
Där med avslöjade dom även namnet på deras senaste verk "Angelus Exuro pro Eternus".




Inte nog med det så fick jag också reda på via ett annat mail att Marduks nya platta "Wormwood" kommer att finnas tillgänglig 24 September, men redan nu kan man lyssna på en av låtarna från den plattan här.




Förutom detta att se fram i mot så kan man också nu förhandsboka Mustaschs nya platta här och där med få den signerad.
Det självbetitlade albumet kommer annars att finnas tillgängligt den 30 September.




Idag ska jag äta vilket jag inte gjorde igår alls, sen blir det att ta tag i massor av måsten jag skjutigt upp på och förbereda för lite förändringar som det är dags för i mitt liv.
Hoppas nu bara allt löser sej och att jag får tag i dom inblandade.

Ska försöka åka ner till stan en sväng för att inhandla lite saker med, ska bli skoj.
Allt detta kommer nog att ske inom kort får jag hoppas.

Spännande och nervöst kommer allt detta bli men jag hoppas det löser sej.

Dagens Musiktips: Dom Lyckliga Kompisarna

Eller DLK som dom kallas i folkmun är ett jäkla skojigt punkband som har humorn som tecken.
Musiken och texterna är för det genomtänkta och blir till en fin blandning, ibland undrar jag vart dom får allt ifrån.
Vill du ha ett gott skratt eller nåt roligt att spela på en fest så är detta det självklara valet enligt mej.
Fördel är väl också så klart om du gillar punk.
Album att kolla in: Le som en fotomodell, Tomat, Dammsugarförsäljare blues, Sagoland och Gula skivan.
Nu vet jag vart jag ska gå, vet du?

De Lyckliga Kompisarna - Dit Kuken Pekar





Cheers!!

 


Kommentarer
Postat av: Clementina

Låter som att du kommer att få en bra dag.

Men glöm inte att äta, blir du inte hungrig?

:)

2009-09-01 @ 10:08:47
Postat av: elina

Hello vill bara säga att jag är tillbaka & mycket bättre nu efter semestern! Puss Elina

2009-09-01 @ 10:42:39
URL: http://elinakallerup.blogg.se/
Postat av: Mandy

Haha, DLK gör en alltid sjukt glad Jag och mitt ällskap har sjungt Rysk Bombpa VARENDA fest sedan öve et år tillbaka. Nej, vi tröttnar faktiskt aldrig på den.



Ska in och boka Mustaschplattan nu tror jag!

2009-09-01 @ 19:46:21
URL: http://scars.se
Postat av: Heyli

hehe okej, kanske bara är jag som är trög också som inte fattar :p

2009-09-01 @ 19:51:42
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: SANIBO

tack som fan för att du tipsade om mustaschplattan! daaamn den är beställd nu kan jag lova.

2009-09-01 @ 20:59:23
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn