src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The End Of Days...

Vill börja med att tacka för alla fina och värmande kommentarer som kom in igår.
Det vart faktisk en hel del.

Så vad gjorde jag igår egentligen?
Förutom att jag gick omkring och var som en zombie så tillbringade jag dagen i soffan och såg massor av film, det var skönt att bara ligga där och inte behöva aktivera sej nämnvärt.
Mellan filmerna gick jag till datorn och kolla läget.
Slog självklart en pling ner till mitt X för att kolla läget med henne och hur Kevin hade det.
Tyvärr var inte Kevin där just då så jag kunde prata med han men jag vart endå lugn av att höra att det var "bra".

Så vad är planen idag?
Jag ska först efter detta öppna posten som just kom, sedan ska jag ringa en del samtal och kolla upp ett par saker.
Sen får vi se, blir troligen en del film idag också faktiskt om inget oförutsett händer så planerna ändras så klart.
Undrar också vad jag ska äta idag? tom på idéer, inte för att jag kanske planerar mitt matintag så noga men endå.
Ja,ja, det får bli en senare fråga, får se vad man kan hitta på för smaskens.

Nä, nu måste vi ta tag i det här...

Dagens Musiktips: Kalmah
Finsk dödsmetal är aldrig fel.
Så är det i detta fall också så klart och dom har hängt med rätt länge nu vilket gör dom ännu bättre.
Älskar deras melodier som dom blandar upp med de så klassiska tunga riffen.
Rösten är också härlig tycker jag trotts att den inte håller det sedvanliga avgrunds vrålen.
Och när man ser nyheten att dom är inne i studion nu för sitt sjätte album får en att mysa ännu mer.
Detta är med andra ord... guld värt!!
Album att kolla in: Swamplord, They Will Return, Swampsong, The Black Waltz och For the Revolution.
Ja, vad säger man? ... Njut!

Kalmah - Heroes To Us



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Thina

Tack :) Försöker tänka positivt och just nu funkar det ju bra, men det tar ett bra tag efter lämnandet innan man är återställd! Att det ska vara en sån svår stund! Men det kommer ljusare tider när hon vant sig mer antar jag.

Hoppas du har en fin dag o hittat på nåt att äta! Jag ska göra detsamma :)

2009-09-23 @ 12:50:18
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Clementina

:)

2009-09-23 @ 13:29:25
Postat av: pelle

Hahha, vad var det där för utdrag du hittat? ;D

2009-09-23 @ 18:05:32
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: M i c k a

spelade demon till f.e.a.r 2 på ps3an för ett tag sen, jag fastnade inte alls för det men mannen gjorde det, men Bioshock fastnade jag för. så det blir nästa spelet ^^, kanske rage med. när det släpps.

2009-09-23 @ 18:26:05
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn