src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

April Fools...

 

Ja för er som inte fatta det så är inlägget "Changes..." bara ett april skämt!
Och ni anar inte hur kul jag haft åt detta, gått omkring och småskrattat och lett.
Det var ett intressant expriment också att ta bort mitt hår, för en dag kanske det ramlar av?

Men ändå fick jag inte den reaktionen som jag hoppas på, trodde att ni skulle ta det hårdare och gå på det mer, men kul var det och nu kommer några favorit kommentarer:

"Aprilskämt a la photoshop? ;)"

"Ja antingen har helvetet frusit till is lr så e d ett stort jävla april skämt!! haha"

"Ha Ha - snygg första april-frilla. Det värsta är att det faktiskt ser riktigt bra ut ;)"

Lurade ni någon på första april?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Nord

ja misstänkte att det var ett skämt faktikst ;)

2010-04-02 @ 13:54:01
URL: http://mikaelnord.blogg.se/
Postat av: Kim

Mayzan gick på det så det jordbrann....men vi som känner dig....näääääää.....

2010-04-07 @ 10:05:55
Postat av: Grimgoth

Kim:

Fan va gott, det ska jag terra henne för ;)

2010-04-07 @ 10:09:10
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn