src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Cambodia...


Sitter just nu med kvällens första öl och laddar för det komma skall.
Det var då jag kom på den här låten: Pulsedriver - Cambodia.
Ramla över den förra helgen och jag blir fan glad av den!
(Det är ju Kim Wylde's gamla låt i nytappning)

Höj volymen och låt basen slå så där härligt mot pungen (magen om du är tjej).
Det ska jag göra för snart ska jag i väg på fest och där kommer det säkert bara spelas hårdrock.

Hej och välkommen till Norrlands Guld Reklam - "Varför inte vara dig själv för en stund?"

Rock on!!

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn