src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Changes...

"I feel unhappy
I feel so sad
"
 

I morse när jag gick upp och tittade mig själv i spegeln undrade jag lite vad i helvete jag hållit på med egentligen.
Alla dessa år har jag stort sätt sett likadan ut utan några större förändringar.

Det var då det slog mig att det kanske var dags för en sådan!

"I'm going through changes"
 

Så med en sista titt på det som varit och en djup suck senare så satte jag min plan till verket.
Ju mer jag gjorde, ju mer insåg jag att detta var det enda rätta, varför har jag inte tänkt på detta tidigare?

 
"But it's too late now"

Efter någon timme eller vad det nu tog så var jag alltså klar, där stog det "nya jag" och tittade på mig.
Stilla kom ett leende på mina läppar och jag visste att valet jag gjort var det rätta!

 

"I'm going through changes"

Så från att varit långhårig sedan nian ser jag ut så här nu mer och som ni ser så sitter inte hårdrocken i håret utan i själen.
Men jag måste säga att det känns lite ovant och jag ska ta tag i håret som inte finns där.

 Är det någon som vill ha lite hårsnoddar så är det bara att ni hör av er för jag lär inte behöva dom på ett tag nu.

Med detta önskar jag er alla där ute en underbar påsk och jag undrar vilka reaktioner man kommer få nu när man träffar folk man känner.
Känns spännande och nervöst måste jag säga!!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Aprilskämt a la photoshop? ;)

2010-04-01 @ 11:35:50
Postat av: ROCKAHOLIC''

haha nice!

glad påsk dude!

2010-04-01 @ 11:43:58
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja antingen har helvetet frusit till is lr så e d ett stort jävla april skämt!! haha

2010-04-01 @ 13:46:28
Postat av: Grimgoth

You never know. ;)

2010-04-01 @ 15:25:01
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Jaja...hmmmm....mig lurar du inte. :)

2010-04-01 @ 15:47:25
Postat av: Den Lekande Människan

Ha Ha - snygg första april-frilla. Det värsta är att det faktiskt ser riktigt bra ut ;)

2010-04-01 @ 16:10:17
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Renée

april april ;D

2010-04-01 @ 16:48:06
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

Shit, jag gick på det, ha ha! :)

2010-04-03 @ 17:10:45
URL: http://violavamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn