src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Efterlyst...

 

Igår var jag på Jollyrockets för att fira en polare till mig som fyllde. 
Sen gick jag vidare med kvällen och någonstans försvann den tyvärr.

När jag kom dit till Jollyrockets så stoppa jag min underbart fina norrlands guld halsduk i ärmen på min jacka, i morse när jag kolla så ligger den inte där.

Men jag har lyckas hitta två saker jag kan skylla på:

 

Ja jag vet inte, men ni som var med mig i går kanske la märke till nått?
För mig kändes det som jag bara slängde på mig jackan och gick... sen då?
Ingen aning!

Detta är ju alltså andra gången jag tappar denna halsduk. (Inte alls likt mig)
(Ja jag ska ringa Jollyrockets så fort dom öppnar vid 14:00) 

Snälla hjälp!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Du har nog tappat den utomhus tror jag. Du var väll så full att du inte märkte det såklart. :D

2010-04-01 @ 15:50:19
Postat av: Micke

Lätt hänt att bli av med klädesplagg när man är ute och firar.

Hoppas du hittar den.

Glad påsk på dig!

2010-04-01 @ 19:56:52
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Micke

Hur lät det förresten? "Lätt hänt att bli av med klädesplagg när man är ute och firar"???

Kanske ska man vara glad att man inte är naken när man kommer hem... ;-)

2010-04-01 @ 19:58:28
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

snygg frilla hörredu ;)



Glad påsk! Hoppas du får en riktigt rockig helg ;D

2010-04-01 @ 19:59:59
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn