src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I.N.V.U...

 

Okej, dags för att berätta om hur jag haft det nu antar jag?
Festen som jag var på var lyckad och skoj, träffa en del kul folk där med och det var skönt efter som jag innan bara kände personen som hade fyllt år.
Så man snacka en del med dom så klart.

Då jag inte riktigt minns vad dom hette så får dom gå under smeknamn som man kom på.
Skägget, Tysken och den där tjejen.

 Här är jag ganska nöjd och smakar på det mycket goda bålet som fanns, och när man fick höra att det tydligen skulle vara starkt med en halv flaska vodka i tog man det lite lugnt, men grejen är att det var gott, sällan det blir det med "starka" saker.

 Ja kanske inte väldens bästa kort på mig då jag ser lite "psycho" ut. hehe

 Vad funderar jag på? En öl till? Vilken låt som spelas? Ska jag gå och kissa nu eller sen?
Ja frågorna är många och svaren få!

 "Skägget" hade med sig detta öl som jag smakade lite på och smaken beskrivs närmast som "öl korv", där med skulle det säkert passa bra till det.

 Jag ramla över denna flaska och fick genast lite nostalgi känslor.

Sammanfattningsviss kan man säga att jag faktiskt nog snacka med "tysken" mest vilket var grymt kul då det var engelska som gällde typ, dock kunde han lite svenska.
Alltid lika spännande att få öva på sin engelska.
Fick där med bekräftat att min "snusk tyska" fungerade också.
(Varför lär man sig alltid såna ord/fraser på främmande språk först?)

Även "skägget" och "den där tjejen" pratade jag med så klart, och det var en trevlig kväll.
På vägen hem insåg jag att jag inte skulle orka gå hela vägen hem utan fick stanna en förbiåkande taxi.
Väl hemma vart det lite slappande med musik och sen kom jag på att det är skoj att snacka i telefon och ringde ett nummer i mörkret, det hela slutade med att jag somna i soffan runt 05:00.

Jag var "Neil Alden Armstrong" och "Edwin Eugene Aldrin, Jr (Buzz Aldrin)" fick komma sen.

Dagen efter hämtade jag Kevin och vi stannade förbi Mc Donalds så vi fick mat i magen och Kevin fick en ansiktsmålning i form av en tiger, gissa om han vart gullig?!

Väl hemma tog vi det lugnt i det inte så stabila vädret utan vi såg en del film och myste med lite chips och dipp, en lyckad kväll med andra ord.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att höra att du hade roligt, som sagt. Ha det bra!

2010-04-25 @ 12:11:45
Postat av: Grimgoth

Anonym:

Tack detsamma.

2010-04-25 @ 12:40:24
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Acidsymbolen, spännande :)

Kul att se bilder, det gillar jag.

2010-04-25 @ 16:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn