src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

It Aint Over Till Its Over...

"Sweatin' out upon the stage
thankful to be out of the cage
got no fear coz i don't feel pain
come on baby let's do it again
"

 

Det var ett tag sedan jag satt och skrev här om min vardag nu, anledningen till detta är att jag har haft lite fullt upp och det är då väldigt lätt för mig att bara blogga om annat, givetvis blir det lite kul nyheter och läsning för er ändå så ni inte tror jag gått och dött eller liknande.

Jag har försökt att styra upp mitt liv i största möjliga mån, vilket har inneburit att jag varit fokuserad på det.
Igår var jag nere på stan i lite ärenden och la där lite av mitt öde i andras händer.
Efter det så passade jag på att ta en sväng på stan i jakt efter ett par solglasögon, men jag hittade inga som kändes 100%, dock hittade jag ett par åt Kevin men jag köpte inte dom heller.

I morgon har jag tid hos optiker så där med så kommer ett annat öde beslutas, undrar hur illa eller bra det är, att detta är spännande förstår ni kanske själva?
Undrar vad glasögon och såna saker kostar i dagens läge och undra vad jag kommer att behöva för några?
Ja, dessa frågor får vi nog svar på i morgon.

Annars har jag i stort sett helt snöat in på nya avsnitt av följande serier: How I Met your Mother, Cougar Town och V.
Och för er som inte sett remaken av V ... Se Den! Jag är frälst!
Funderar på att göra ett parallell inlägg om remaken och den gamla serien.
Vill ni se det?

Nä nu ska jag skriva ett inlägg till för att sedan sätta mig med mitt tunga "Special inlägg".

Ja, just ja... Ni kanske undrar hur jag mår också?
Jag mår som en berg och dalbana men för det mesta är humöret på den övre nivån, men det är lite tufft nu då otäcka moln hänger över mig på min väg.
Men vi får hoppas att dom skingrar sig och det blir en klar himmel.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: ztizze

Ja du här har du en som också har otäcka moln så det räcker och blir över... Men det är ju bara att bita ihop och kämpa på. Cheers !

2010-04-15 @ 13:11:52
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Hehe, när jag är rik? :P

2010-04-15 @ 14:35:29
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: do it! är en helt underbar film :)

2010-04-15 @ 16:38:00
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Michalw

Lycka till hos optikern.

2010-04-15 @ 17:07:20
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

haha tyvärr inget pris men än äran ;D



jag e så dålig på att se serier! kan iofs bero på att jag inte har fler kanaler än 1 2 ocg 4... och inte vet hur man laddar ner! om du vet nån bra streamingsida så länka gärna =)

2010-04-15 @ 17:18:00
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn