src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Johan Falk Får Fortsättning...

 

Nu står det klart att Polisfilmerna om Johan Falk som har gjort succé i TV 4 under vintern får en fortsättning vilket jag verkligen ser fram i mot då jag tycker dom är lysande.
Och dessutom är både Jakob Eklund som Joel Kinnaman med i planerna för de nya filmerna. 

Inspelningen är planerad till 2011 och ska ske i Göteborg.

   

För er som missat dessa filmer kan kolla in dom här och läsa lite mer om dom.
Och jag rekommenderar dom varmt så klart och ser som sagt väldigt mycket fram i mot dom nya.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad roligt!:D Extra bra att Joel Kinnaman ska fortsätta vara med, jag tycker att det var han som lyfte upp filmerna.

2010-04-07 @ 20:29:31
URL: http://flisanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn