src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Kick-Ass...

 

Kick-ass verkar vara en sån där skön komedi som kommer bjuda på en hel del dråpligheter och skratt.
Sen att det hela handlar om en ung kille som bestämmer sig för att bli en superhjälte kallad "Kick-Ass" som är helt utan superkrafter och med en hemmagjord kostym säger ju en hel del, men under sin resa så stöter han på en del andra maskerade "hjältar" och skurkar så klart.

Förutom Nicolas Cage som spelar Damon Macready / Big Daddy så ser vi en del andra kanske mer kända ansikten inom komedi filmens värld så som: Clark Duke och Christopher Mintz-Plasse, jag tycker förövrigt att det ska bli spännande att se just Nicolas Cage i en sån här roll.


  
   
 

Premiärdatum: 2010-04-09

Visst verkar den rolig och värd att se?

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Jamie

Hej hopp. Du som är duktig på att komma på saker. Gå in på min blogg och kom på ett tema jag kan klä mig efter. Du har här chansen att bestämma exakt hur du vill att jag ska se ut. Kram

2010-04-14 @ 11:49:22
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: Sandra

När jag var i Stockholm såg jag postern för den filmen och jag och min kompis tänkte, vafan är det här för skit?! Sen såg vi trailern och båda ändrade uppfattning och nu måste vi se den :P Jag tror den kan va riktigt rolig :)

2010-04-15 @ 21:30:38
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Flickvall

Den är verkligen inte som man tror, var rädd att det skulle vara typ som American Pie eller dylikt. Är den verkligen inte :) Nicolas Cage gör ett riktigt bra jobb.

Den lilla flickan Hit-Girl är min nya idol. Äntligen en kickass, icke offer som är tjej.

2010-04-16 @ 00:08:45
URL: http://flickvall.blogspot.com
Postat av: Den Lekande Människan

As-rolig och As-blodig. Helt enkelt en As-bra film! :D

2010-04-16 @ 11:24:56
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn