src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

States Of Matter...

"Your mind to infinity
Let reason rivet on your feet or you may fall
You're drawn into a distant glow
You dream of voisces from in high
But can't evade another rainy night
And putting on another show
"
 

I går hamnade jag i en rolig diskussion med Kevin, och tilläggas bör att han verkar vara inne i en period då det är äckligt att pussa på tjejer.
Det hela började att han berätta att massor av hans vänner råkat ut för pussar och annat, sen fick jag frågan som jag inte var riktigt beredd på...
...Varför är det aldrig några tjejer hos dig pappa?

Jag svarade snabbt med att jag inte känner så många tjejer och undrade vad han menade och vad vi skulle göra med dessa tjejer, busa och leka vart hans svar.
Vi skulle även visa tältet som vi brukar ta upp då och då tyckte han, då sa jag att vi kunde krypa in där och kanske pussa på tjejerna.
Då han kontra snabbt med att säga "Nej, bara på dig pappa" vill minnas att vi hade kommit överens om att det skulle vara snygga tjejer också.
Tyckte att det lät som en bra ide.

Så allt jag behöver göra är att ringa alla snygga tjejer jag känner så kan vi...
Ja, just ja... jag känner ju inga. *skrattar*

I veckan har han även fått cyckla till dagis då det är mer vår nu på vägarna och snacka om att vi sparar tid på detta sätt, kalas bra.
Och duktig är han så klart och lyssnar och stannar som han ska.

Så idag har jag hört nått om "tåg parken, cyckel och fotboll" tycker det lät som en plan.
Sen får vi se vad som händer resten av dagen så klart.

I morgon är det Fredag vilket kommer att innebära Fredags mys och då ska vi köpa chips, godis och läsk.
(Jag ska även överraska med en pizza)

Att jag är på topp och mår bättre nu efter diverse turer kanske det inte råder nått tvivel om?
Var absolut skönt att komma bort lite från allt och jag upptäckte att jag fick mer perspektiv på saker och ting, skönt.
Nu kanske man kan fokusera och lägga lite välbehövlig energi på det som måste fixas.

Nu har jag en hel del annat att blogga om så ja.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Mr.MASA

Bara på tal om din rubrik för dagen :-P

Du har väll inte missat de två nya Avantasia plattorna? FANTASTISK MUSIK! En låt heter just States of Matter nämligen och gästas av Ripper Owens.



Cheers!

2010-04-08 @ 11:10:22
URL: http://masa91.blogg.se/
Postat av: Mr.MASA

Hehe... sorry, mindes fel. Det är Russell Allen från Symphony X som gästar på låten :-P

2010-04-08 @ 11:16:58
URL: http://masa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn