src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Steelwing´s Nya Platta...

 

Svenska Steelwing ska släppa nytt album (30 April) vid namn "Lord Of The Wasteland" via bolaget Noise Art Records.

Efter som bandet brukar leverera bra musik och album får vi hoppas fallet är så även denna gång.



1. Enter The Wasteland
2. Headhunter
3. Roadkill (...Or Be Killed)
4. Sentinel Hill
5. The Illusion
6. The Nightwatcher
7. Under The Scavenger Sun
8. Point of Singularity
9. Clash of the Two Tribes

 

Och med detta smakprov från albumet så lär jag inte bli besviken i alla fall.


Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Last Exit

Jag vågar nästan lova att jag återkommer och kladdar i din blogg lite då och då...



Se... fan jag gör de till och med nu ;)



Horns up!

2010-04-07 @ 09:40:11
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: anake

Måste kolla in denna skiva när den kommer ;) Tack för tipset!

2010-04-07 @ 18:15:22
Postat av: Grimgoth

anake:

Tycker ja allt ;)

2010-04-07 @ 18:20:15
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn