src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

A Soulless God...

 

Sista chansen nu för er som ännu inte varit med i min jätte roliga och unika tävling som är sponsrad av Rockmerch - Tävlingen avslutas den 15: Augusti 2010. (Imorgon).


Vilken dag det var igår, själv klarade jag mig från allt vad otur heter men det var lite värre för stackars Kevin.
På väg mot parken så ramla han på sin cyckel och skrapa knät lite lätt, sen i parken rammla han igen.
Väl hemma och senare på kvällen satt vi och kolla tv och ett glas som han drack ur stod framför han, då nös han så han slog i glaset.
Ja, det var sannerligen en otursdag för stackaren, men idag är vi glada och gör nya försök så klart.
Ingen mer otur nu tack.

Dagarna här har varit hur härliga som helst här måste jag säga, fint och varmt väder samt att jag lever ju upp lite extra när jag får ha min lilla solstråle här.

Sen är det mycket skoj med alla kommentarer man fått om allt man gjort här på bloggen osv. härligt att få så mycket berröm för korten t.ex och annat.
Ni är underbara mina kära läsare, keep it up.

Dagen tar vi som vanligt som den kommer med bus och mys, kvällen kommer nog tillbringas med lite mys och godis.

Inom kort kommer jag troligen lägga upp lite videos för att avsluta festligheterna i Stockholm samt att jag kommer sätta mig för att göra bloggens första track-by-track som ni minns, då är det skivan Sabaton - Coat Of Arms som gäller, sen kommer så klart mycket annat i mellan så ni kommer inte gå sysslolösa.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: tack! :) näe, jag har fixat till kontrsterna i något randomprogram jag har på datorn ;)

2010-08-14 @ 13:14:03
URL: http://emelieleander.blogg.se/
Postat av: Jesper

Sv: Nu funkar det!

2010-08-14 @ 13:41:29
URL: http://jesperfagerkull.webblogg.se/
Postat av: Miranda Hårdrock

SV; Huruvida han har funnits eller ej vet nog varken du eller jag (personligen tycker jag hela jesus-grejen är otroligt överdriven), men min poäng var just att det inte var särskilt troligt att han gick på vatten.. Inte heller att jag kommer gilla den här plattan tyvärr. Men den har iallafall växt sedan jag hörde den första gången! Har du lyssnat?

2010-08-14 @ 13:56:29
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY

sv: Jaaa!



Jo jag hörde något sådant, hur de nu har lyckats med det är en annan femma.

2010-08-14 @ 17:21:37
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Natha

Solen steg som tur var ändå, för en gångs skull så blev det som man lovade... ;D

2010-08-15 @ 00:51:08
URL: http://typhoidgoesnut.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn