src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Calling Down The Rain...

 

Det är en del bekymmer för dig och det är bättre att titta på och dra dina slutsatser på avstånd än om du satt brevid mig.
Sedan kan du säkert ställa frågan: "Visste han något mer djupgående?"
Men jag spionerar med mina ögon när du inte ser och ser saker du aldrig kommer att se.
Jag ser dem krypa upp på väggen medan dom stirrar på oss alla och blir rädd för vad jag vet och ser.
Dom tittar på dig och kliar sig i huvudet för att sedan viska ord i mitt öra om dig som får mig att le.

Du ska veta att trotts din maskerad så kommer du att bara vara en själ som är ensam i mängden, ingen vill ha dina tårar eller klagomål så det är lika bra att du behåller dom för dig själv.
Ljuset på scenen har alltid gett dig en falsk trygghet men jag vet att så fort ljuset slocknar sitter du där ensam i din missär din stackare.
Känns bra i ditt hjärta va?

Tänk att du fick känna dig så där varm och härlig i hjärtat, äntligen få utlopp för det du ville.
Men vad hände sen?
Ljuset slockna och där sitter du nu din stackare.

Du trodde att du var fri att möta livet som låg framför dig men i själva verket så vet vi alla att du sitter fast i dina bojor, och du får inte glömma dessa ord nu så du kan berätta om dom.
Bli varm i hjärtat igen det bjuder jag dig på.

Men vi alla vet vad som händer när ljusen släcks och du blir bara ynklig och gråter dig till sömns även om du aldrig skulle ha ryggrad nog att erkänna det för någon.

Vi ses snart och då ska jag titta dig i ögonen och le för att gå vidare.
För din ensamhet kommer alltid att finnas kvar hos dig som ett tomt eko som ingen lyssnar på.
Titta dig själv i spegeln och fråga dig själv utan att ljuga "Är du stolt för vem du är?"
Att ljuga för dig själv kommer bara straffa dig som du allt för väl vet om så var ärlig mot dig själv.

Du blir bara en psykopatisk lögnare som spelar allt högre till du inte klarar av mera.
Ibland undrar jag hur långt du är redo att gå?

Men du vet, jag vet...
"Varför lever du för?
Det gör ingenting om du dör!
"

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Okej. Vart bor du då?

2010-08-02 @ 15:16:56
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC"

hahhha schysst "det gör ingenting om du dör" hahha xD



sv; hahha tack! ;p men har redan nå polare som ska ringa men det kommer kännas nå så jävulskt drygt när man vet att man själv egentligen skulle ha stått där..

2010-08-02 @ 15:49:09
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn