src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Darkest Hell Of Demons And Agony...

 

 (Klickbar och kanske lite bättre att se detaljer på?)

I helgen tror jag det var som jag gjorde denna i Photoshop, rätt länge sedan jag gjorde nått där samt att jag säkert var lättuttråkad och då är det bra terapi med sånt här.

Bilden är väl större än så här så mer detaljer och annat kommer fram?
Hur som helst kallar jag bilden "Darkest Hell Of Demons And Agony".

Vet egentligen inte vad jag vill säga med den men ni kanske kan komma med några bra analyser?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det skulle ju vara riktigt kul...

2010-08-24 @ 16:33:29
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn