src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Frantic Ambers - Wrath Of Judgement Video...

Frantic Ambers - Wrath Of Judgement Video

Frantic Ambers har ni förmodligen aldrig hört talas om, inte jag heller innan jag började följa Mary Rotten´s blogg.
Jag gillar det jag ser och hör måste jag säga, alltid skoj att se begåvade folk och då faktiskt även denna gång ett tjejband som vet hur strängarna ska tyglas och hur skinnen ska piskas och som grädde på moset så får vi höra growl av en söt och späd tjej, alltid lika imponerande.

Videon är snyggt producerad även om den i vissa lägen är lite osynkad (kan varit mitt nät?) och låten är snyggt uppbyggd också, helheten är bra...
...men (ja det måste ju finns ett men) så saknar jag nått, kan inte sätta fingret på vad riktigt... kanske det är sången?
Inget fel i den nu alltså men ibland skulle jag vilja ha lite mer tyngd i den, lite avgrund vrål om ni förstår vad jag menar?

Äh, jag vet inte men detta är absolut bra och fortsätter dom så här lär dom nog kunna gå långt!
Glöm inte bort mig då bara tjejer och jag hoppas på V.I.P häng samt backstage tillgång ;)

Rock On Girls!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Bumbi

Joda. Det är mina polare :) Kul att det går bra för dem och att du gillar dem. :)

2010-08-28 @ 19:27:48
URL: http://annabumbi.blogspot.com
Postat av: Jamie

Jag såg mitt namn men det var inte min blogg.

2010-08-29 @ 10:21:47
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Fan vad coolt!! Tack Grimgoth!! <3

2010-08-29 @ 12:12:25
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn