src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Gateways...

 

Vilken dag det var igår, direkt efter Kevins skola drog vi iväg neråt Kungsgatan för att hälsa på några som jag känner på en Pizzeria och byta några ord med dom för att sedan dra till Netto och handla, hem och packa upp för att sen iväg till bankomaten för uttag av pengar, hem igen för att käka mellanmål och sen vart det parken ett par timmar för att sedan dra hem och käka middag och mysa resten av kvällen.

Jag var trött hela dagen men ändå klarade vi av det hela och Kevin satt och gäspa i soffan så han kände nog av den långa dagen också, i morse vakna han lite innan klockan skulle ringa och ville gå upp vilket han gjorde till slut medan jag passade på och njuta av dom få minuterna som var kvar tills den skulle ringa.

Resten av denna dag kommer vi som vanligt att ta som den kommer, men det blir nog en bra dag också.
Trevligt att vi fick lite sällskap på vägen till skolan också så klart.

Jag ska passa på och plocka och fixa och dona här hemma hade jag tänkt, hann även söka ett jobb i går med, nu ska jag också se om jag kan ta mig tid till att ringa på några andra, hoppas, hoppas detta ger nått nu.

Annars är allt som det ska här hemma måste jag säga och det är skönt att vi fortfarande har lite soliga och sköna dagar, gäller väl att njuta av dom så länge man kan!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; ja det tycker jag också! spelar ingen roll om dom har något bra eller dåligt att säga men dom behöver inte va anonyma!

2010-08-24 @ 11:34:22
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn