src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Heroes' Brigade...

 

Idag hände det igen precis innan jag vaknade till medvetande så hade jag en sån där dröm igen, denna var lite läskigare.
Det hela började väldigt luddigt och konstigt men det jag minns var att senare i drömmen så hade jag köpt en blå fyrhjuling i mindre modell som jag sedan gav till Kevin samt hjälm och annan utrustning, han vart jätte glad så klart och ville genast testa den vilket han fick, dock med förmaningen att han skulle bara ta en liten sväng precis utanför där vi bor.
Han började köra lite försiktigt och det gick bra, tog några vändor fram och tillbaka.

Motorljudet var högt och han stannade till och ropade på mig och mummlade nått, försökte höra vad det var men det gick inte, sen drog han i väg.
Jag tänkte att han så klart bara skulle ta en vända men så vart det inte utan han försvann runt hörnet och jag gick då efter för att se vart han skulle och jag såg då hur han förvann längre och längre bort, då vart jag orolig så klart.

Letade och letade, ringde hem till hans mamma för att kolla om han åkt dit men inte då, det var också då vi bytt miljö i drömmen, helt plötsligt var vi på gatorna och området jag en gång växte upp, och skogen i närheten.
Letade och letade men utan resultat.

Det var som han hade försvunnit från jordens yta.

På vägen här hade även polis blandats in för en skallgång efter mycket letande och andra suddiga saker så hittades motorcyckeln av mig mitt ute i igenstans i den halvmörka skogen, hjälmen hängde på styret men ingen Kevin.
Minns också att jag kände på motorn som var rätt varm och tänkte att den inte kunde stått så länge.

Cyckeln var hel och inga tecken på skador eller liknade fanns, jag ropade och ropade för att se om han var i närheten, utan svar.

Det var även här jag börjat vakna till liv, mer och mer försökte krampaktigt hålla mig kvar och styra drömmen så jag kunde i alla fall få hitta han innan jag vaknade, men det fick jag alltså inte.

Tur att detta bara var en dröm och någon fyrhjuling blir det nog inte än på ett par år då han faktiskt bara är 5 nu.

Drömtolkning är kul men jag kan inget om sånt, bara hört att om man drömmer att man dör i en dröm ska helst vakna innan man ser sig dö.
Undrar om det är samma i detta och om då detta är ett bra eller dåligt omen?

Ja, jag undrar... jag undrar...

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: headern har jag ändrat :)

2010-08-19 @ 13:19:54
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Clementina

Men är det inte en typisk förälderdröm.....att man är rädd för att ens barn skulle försvinna på något sätt. Hemska tanke såklart.

2010-08-19 @ 16:51:03
Postat av: anake

Fy vilken läskig dröm!

2010-08-19 @ 18:42:14
Postat av: Grimgoth

Clementina och Anake:

Ni har nog bägge rätt där. :D

2010-08-19 @ 18:51:04
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Rebecca

tack ;D



Usch vilken hemsk och obehaglig dröm :/

2010-08-19 @ 22:43:27
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn