src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

In The Shadows...

 

Nu har man gått här hemma på sparlåga länge nog tycker jag utan några speciella händelser eller känslor, men nu äntligen börjar jag sakta vakna till, tror det hände igår när jag insåg att snart är det dags!
Satan så gott det ska bli.

Känns lite udda kanske att även få glida omkring och festa lite på bortaplan, men det kommer det absolut vara värt, med det sagt så är ni där ute i vimmlet och känner igen mig eller liknande så tveka inte att komma fram och snacka lite.

Det jag snackar om är så klart Kungsträdgråden samt Sonisphere. (Som planerna ser ut nu)

Vill också passa på att tacka alla fina råd och tips ang. inlägget "Help...".
Får se hur det blir man jag kommer iaf. göra ett försök även om det känns pirrigt och nervöst.

Alla som ska till Sonisphere får inte heller glömma "Fira Bruce Dickinson På Sonisphere...", finns ett event på Facebook också med samma namn, share and invite.

"Lets make it, don't waste it
Lets make it, come on and taste it
Lets make it, don't waste it
Lets make it, come on and taste it
"

Jag mår förövrigt bra och som sagt så börjar man bli laddad nu för det som komma skall, och jag har även bakom kulisserna jobbat på med bloggen med inlägg så man ligger bra till där med, dock kanske det inte kommer bli så mycket i helgen av förklarliga skäl men fram till dess beräknar jag att det ska flyta på i vanlig ordning i alla fall.

Finns inte så mycket mer att tillägga känns det som utan jag lämnar er så och jag vet inte om det vart nått intressant i detta inlägg alls, men men.

Jo, på Måndag planeras även en grym tävling dra igång här på bloggen, Självklart måste du vara med i den!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Svårt att säga vilken som är den bästa, men helt klart en av de bästa, enligt mig.

2010-08-05 @ 11:30:11
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Det gör jag nog! Har fixat en direkt-länk till din blogg som upphovman. Tänkte att det framgick av Facebook-eventet annars.. ;-)



Berätta mer om "Chicks Of Metal"! Kolla in mitt band Frantic Amber om du vill, vi kommer ha en ny video snart! http://www.myspace.com/franticamber

2010-08-05 @ 12:00:54
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

då kanske vi ses på på Sonis!

2010-08-05 @ 12:04:15
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Sv: tackar.



Åhå tävling ser vi fram emot :)

2010-08-05 @ 12:49:18
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn