src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Kungsträdgården...

 

När jag anlände till Stockholm vart jag uppmött på stationen av mitt sällskap, vi styrde då våra målmedvetna steg vidare inåt stan och Harry B. James, vi kom rätt bra tid då det inte var så mycket folk där.
Jag käkade samt att vi snacka en hel del och drack och som vanligt var det lite härligt där.

Efter ett tag hade det kommit mera folk och det började bli allt mer fullt, fick också byta ett par ord med ägaren för stället vilket var mycket givande måste jag säga, man har ju haft en del frågor kring stället och vart grejorna köpts osv.

Såg inga man kände igen eller liknande heller även om man ibland trodde det, som när jag tyckte att jag såg Sanibo glida förbi, var tvungen att skicka ett sms men det var inte hon.

Hur som helst så drog vi vidare till Kungsträdgården för att lösa in våra biljetter mot festivalbanden och sedan njuta av banden och öl, skicka lite sms och mötte upp några jag kände.


I horisonten så tyckte jag med se ett bekant ansikte och gick så klart fram för att hälsa.
Det var allas våran Lisa och det var ett spännande och kul möte.
Så här i efterhand kom jag på att jag glömde tacka henne personligen för vissa saker hon gjort men,men.
Visade också ett kort på Kevin som jag hade i plånboken, det bjuder jag på ;)
(Lånade kortet från hennes blogg för det jag tog ser vi ut som två förrymda mongon på)


Casablanca klev på scenen och efter som jag inte sett dom förr var det rätt kul att få se dom, var bättre än jag trodde och all heder åt den kvinnliga trummisen som röjde as hell med.
Nu följer mer kort på dom.







En av dom härliga ölkylarna som fanns på plats, synd att jag inte fick ta med den hem.


Då var det sedan dags för Bullet att ta plats på scenen, och det är också ett sånt där band jag inte tidigare sett trotts att man kanske har haft chansen då och då.
Vart imponerad av deras drag som dom hade, dom gjorde mig inte besvikna.
Här följer korten på dom.








Det var alla korten från den kvällen, Crashdiet vänta vi ens inte på då jag hade haft min packning på ryggen ett bra tag där samt att vi hade andra planer för den kvällen.
Och detta var ju bara en förfest, dagen efter var det ju allt skulle ske med dunder och brak.

Bilderna kanske är i minsta laget men det var ju bra övning till Sonisphere korten som bör komma inom kort.
Videos och annat får se när jag lägger upp men det finns två på Bullet.
(Detta var bara ett litet urval av kort som ligger ute, men det får räcka)

Hoppas ni uppskatta detta nu!

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn