src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

School Days...

"Up in the morning and out to school
The teacher is teaching the golden rule
"

 

Ja då är det Kevins första skoldag, dagen då hela hans liv förändras.
Ska bli intressant att höra hur han haft det sen så klart och vad dom gjort, så nu kommer också en annan få lite rutiner på vardagen igen, känns bra måste jag säga.
Och visst var det lite jobbigt att gå upp i morse för mig och följa med till skolan och sitta med en stund med tanke på att man var uppe hela natten som vanligt.
Ja, det var spännande iaf.

Så nu är det bara att invänta att man ska hämta honom så vi kan påbörja vår dag tillsammans, vädret verkar ännu rätt bra så vi lär nog vara ute en del, dock måste jag handla så det ska jag lösa också så klart.
Ska försöka hinna med att söka/kolla upp lite jobb också.

Vet inte riktigt vad mer jag ska berätta eller skiva om förutom att det varit en bra helg och nu blickar vi framåt mot en underbar vecka med Kevin och hans spännande första vecka i skolan.
Känns spännande för mig med så klart då en annan inte har koll på hur saker och ting funkar men sånt får man ju reda på under tiden men ändå, ibland önskar jag det fanns en manual för att vara förälder.

Nä kära läsare, nu ska jag fixa och dona innan det är dags att hämta Kevin.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Ja, det är spännnande att börja skolan.

2010-08-23 @ 13:47:25
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Absolut.

2010-08-23 @ 14:33:29
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: anake

Nej men, hans första skoldag! Himmel va spännande :) De finns nog fler föräldrar som önskar att det skulle följa med en manual när man får barn ;)

2010-08-23 @ 17:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn