src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Slipknot Har Bästa Trummisen...

 

Efter en omröstning som gjordes på brittiska tidningen Rhythm där 100 000 människor deltog stog det klart att trummisen Joey Jordison i Slipknot vart vinnare.
Han är nu alltså dom senaste 25 årens bästa trummis, storheter som Dave Grohl (Nirvana, Foo Fighters) och Phil Collins kan med andra ord känna sig slagna.

"Jag saknar ord. Det här är bortom otroligt.
Sådana här saker påminner mig varje dag om varför jag fortsätter hålla på
" - lär han ha sagt till BBC.

Vet inte hur röstningen eller liknande sett ut så klart men det känns väl som även om han säkert är en värdig vinnare så finns det väl dom som är bättre och kanske även hållit på längre?

Vad säger ni om det hela?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Frxxie

Dave grohl är ju en favorit hos mig måste jag säga! :)

2010-08-30 @ 17:02:17
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/
Postat av: Richard

Ett SKÄMT !! Slipknot är ju inte ens musik värt att lyssna på !!



Klar 1a (nej förresten)..



- Carmine Appice

- Nicko McBrain

- Anders Johansson

- Lars Ulrich

- Eric Singer



Bara ett utval av bättre trummisar i mina "öron" =o)

2010-08-30 @ 21:14:28
URL: http://favoritvideos.blogg.se/
Postat av: michalw

Älskar Slipknot och Joeys trumspel, men jag måste hålla med om att det faktiskt finns en massa trummisar som borde rankats högre än honom. Frågan är vilken snittålder det var på dem som röstade. Gissar att den var relativt låg. I mitt tycke så är Dave Lombardo mer värdig vinnare.

2010-09-05 @ 00:40:42
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn