src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Arrows In The Dark...

"There, in the ruins, born of darkness
Approaching the altar as the arrows begin to fly
Beware the tribe of black
They take no one alive
"
 

Igår var det en väldigt lugn och fin Fredag som jag bara tog det lugn på, såg filmen Legion som var jäkla bra för att sedan på kvällen zappa runt bland tvkanalerna och spela lite poker i all sin enkelhet.
Lördagen blir säkert i samma spår då man går på sparlåga för det som komma skall, redo för dessa äventyr är man helt klart.

Funderingar och idéer finns så det räcker och blir över, och en del kommer ni säkert få se här, lekt lite med en del Halloween bilder för att nämna en sak som ni kommer få se.
Ja det kommer nog hända en del som vanligt här skulle jag tro, men jag lovar inget så klart.

Lite irreterande är det när man ska skriva och göra annat nu på datorn för den segar av någon anledning, hoppas det släpper snart och undrar vad det kan vara men orka, bara låta den vara tills det släpper.
Vi brukar faktiskt komma bra överens, min dator och jag alltså.

Hade en skum dröm i natt eller precis innan jag vakna också, kommer inte ihåg allt utan bara att den var skum, antagligen var det väl som vanligt att man vart påverkad av tv´n som stog på eller nått.

Äh, fan va tråkit det måste vara att läsa detta svammel?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Tack för peppen! :) trevlig helg!

2010-12-04 @ 12:13:45
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Fred

Nja, Legion va' sådär enligt mitt tycke... Gillar The Prophecy bättre, en kombination av Legions effekter och Prophecys story vore dock galet nice!

2010-12-04 @ 12:59:50
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn