src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Don't Fade On Me...

 

Idag är en mycket bra dag och jag vet inte riktigt vad det är med mig men jag är verkligen på toppen humör idag vilket är positivt så klart.
Varit och handlat dom sista klapparna till Kevin och ska väl börja slå in dom vart efter, samt välja vilka som blir till födelsedagen och vilka som blir julen.

Känns verkligen skönt att lägga det hela bakom sig nu så man bara kan njuta av helgen samt flyta med till julen står på dörren och knackar på.
Sa jag att jag ogillar att slå in paket?
Det gör jag, för jag är inte bra på det eller har det rätta tålamodet om något går fel vilket det ofta gör, hoppas jag ska överleva det hela bara.

 
 Så här är alla paketen till Kevin i sin helhet och jag orkar inte skriva allt för ni ser väl vad det är får man hoppas?
Ja, jag är rätt nöjd med dessa måste jag säga och hoppas att Kevin blir nöjd, det är nog det bästa med han måste jag säga att han alltid varit tacksam för det han fått, även om det är en liten sak.

I kväll ska jag dricka lite öl och bara vara, förhoppningsviss kommer en polare upp hit med så vi kan prata och umgås, ska kolla av med han snart också så man vet, annars får man hitta på något annat så klart.
Blir nog bra helvete!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Ah, så det blev värdetransportrångslego´t, ser jag! :) NICE!

2010-12-17 @ 15:39:30
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Fred

Ha ha, Paper Jamz alltså... Har sneglat lite på dom där... Fattar inte riktigt vad det är dock... En dunderfarsa verkar du i alla fall va!

2010-12-17 @ 19:30:26
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Micke

sv:

Ja, nöjd lär han ABSOLUT bli. :-)

Han kollar inte in din blogg? Då hade du ju suttit illa i det. ;-)



För några år sen köpte jag ett spel till PS 2 och var bara tvungen att testa det innan jag packade in det och glömde sen att radera sparfilen. När pågarna sen kom hem såg de sparfilen och undrade vad den gjorde där. Ja, hur skulle jag förklara det...? :-0

Nåja, de blev nöjda med spelet i alla fall. :-)

2010-12-18 @ 23:47:50
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn