src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoth VS Me...


 

Enda sedan jag startade denna blogg har det spekuleras om fenomenet "Grimgoth" och jag själv som person.
Har också sagt tidigare att "Grimgoth" är mitt alterego och detta stämmer, där med är han högst levande.
Detta har vissa tvivlat på, att han skulle finnas i verkligheten där vi bor i våran värld!

Nu kommer det första och unika fotobeviset på detta!
Han lever och finns!

Han var så klart svår övertalad till detta då han egentligen inte trivs framför kameran utan vill vara anonym bakom kulisen av mig, efter löften om öl och hårdrock och lite andra pakter så gick han till slut med på detta kort.

Vi lever i en bra relation och det har vi alltid gjort mer eller mindre, han har också hjälpt mig med inspiration och idéer till bloggen.
Och en sak ni inte visste är att han faktiskt skrivit en del inlägg här med, vilka lovade jag honom att inte avslöja så klart.

Med detta hoppas vi nu att dessa spekulationer och liknande kan gå i graven för gott.

Skulle det vara så att mot förmodan någon skulle ha direkta frågor att ställa till "Grimgoth" eller annat så tveka inte att ställa dom.
(Ska försöka övertala han då att besvara dom då med)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

SVAR Nej tyvärr har jag inte smakat någon av dem. Men jag ska förmodligen göra en beställning på Motörheads vin snart!

2010-12-13 @ 20:54:10
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Nu är äventyret avslöjat!

2010-12-13 @ 21:59:58
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: carro

Ja verkligen, vi alla i landet är nog lika chockade.. vi får se fram nu och vara glada att han inte lyckades ! :)

2010-12-13 @ 22:05:30
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; ja, SRF är ett måste iår, fast det blir nog ändå bara p&l för mig, kommer bli grymt det också!;)

2010-12-14 @ 08:31:44
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

Frågor:



Hur står det till med din snorutsöndring?



Vad skulle du välja mellan att för alltid gå kräftgång eller hoppsa-hoppsa-stega dig fram genom resten av livet?



Spelar du något, utöver apa?



Är du en töntig mjukis eller en råbarkad grottmänniska?



Brukar du uppvakta några random individer? Om ja, på vilket/vilka sätt?

2010-12-14 @ 10:41:14
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn