src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Heavy Metal...

 

Oj,oj... det var en tuff dag igår måste jag erkänna, det började med att jag vaknade med ett ryck och var sugen på chips med dipp.
Gick upp och upptäckte till min fasa att jag var grymt bakis, kunde inte göra nått normalt här hemma och var allt för trött för det mesta, brukar som bekant inte bli bakis utan det händer kanske 3-4/år och igår var det dags.

Låg bara i soffan hela dagen och somna i omgångar, det var bara en sån dag helt enkelt då jag inte orkade ingenting.

 Härligt är det i alla fall att man gör saker som uppskattas här på bloggen, det känns skönt att jag har er mina kära läsare.

Idag mår jag bättre och ätit mina chips med dipp, och dagen vet jag inte hur den kommer se ut men det blir lugnt idag med kan jag avslöja.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Bakis alltså?! Vad var det för galej som orsakade detta?

2010-12-20 @ 11:25:31
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn