src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Metal Will Never Die...

"I don't understand what I'm feeling tonight
I don't understand but I'm waiting
Searching the shadows that fade in the light
But I'm feeling alive
Trying to survive
Float with the tide
Till you arrive and I...
"

 

Vart är jag på väg?
Vad händer?
Vad känner jag?

Och många mer frågor ekar tomt i min kropp och jag hittar inte svaren eller energin och tiden för att hitta eller leta utan jag kommer bara försöka att rida ut stormen med dess våg för att sedan vakna upp och se vart man har hamnat.

Är dock mitt i allt detta vaken och försöker kontrollera vad som händer runt mig.
Äh, det löser sig, för ändå där inne är energin och viljan rätt hög och bra.
Det är lite komplicerat just nu bara känns det som. 

Tur är det då att man får göra grymma saker, tänker lite på Avantasia igen och den kvällen.
Det är sånt som lyckas hålla en lite mer levande i denna rätt "gråa vardag" man råkar snubbla över då och då.

Äh, klagar väl egentligen inte?
Eller jo men jag är nöjd och missnöjd...

Never mind!!

Idag är det dags för Kevin här hemma igen och det ska bli skönt faktiskt, för då kommer det hända lite mer saker som ni säkert vet.
Behövs lite rutiner och annat just nu.

Tack som fan för alla bra/fina och liknande kommentarer ang. mina kort med!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Jag tror att alla är nöjda/missnöjda/nöjda/missnöjda osv hela tiden. Vem tusan kan går runt och vara nöjd hela livet - vet man inte motsatsen så betyder det ingenting.

2010-12-07 @ 13:55:45
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Fred

Cheers dude

2010-12-07 @ 14:08:43
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Cajsa

ber så hemskt mycket om ursäkt!

rock on till dig med! :D

2010-12-07 @ 14:47:13
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: ztizze

Oj oj oj vilket jävla år det har varit :(... Men nu börjar det så sakteliga att kännas bättre. Men den gråa vardagen kan ta knäcken på vem som helst. Kolla in Kjell Högluns låt "man vänjer sig" på youtube, den målar upp det alla tänker.

2010-12-07 @ 20:52:00
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn