src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mr. Twisted...

 

Igår drog Kevin och jag till Lejongropen för att åka snowracer igen, och det var mycket skoj som vanligt.
Det var också skönt väder ute faktiskt, lagom kallt eller vad man nu säger?
På vägen tog jag följande kort.

 
 
 Väl hemma igen så kasta vi oss i ett skummande varmt bad för att få upp värmen igen, det var skönt så klart.
Mat och mys stog sedan på schemat resten av kvällen, det var en helylle Lördag i sina bästa drag.

Söndagen har som vanligt inga planer eller idéer men vi brukar kunna sysselsätta oss så det ska nog gå bra.
Allt känns bra...

Nä, nu måste vi dra vidare på nya härliga äventyr!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fred

Jag vill oxå åka snowracer... Kan jag låna din unge?

2010-12-12 @ 14:24:31
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn