src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Soaring Over Dead Rooms...

"Hordes of evil march
Until the end you fall
Drawned to the apocalypse
It's the age of ending
"
 


Självmordsbombaren i Stockhom... Vad ska man säga?
Vad finns att säga?
Hemskt? Väntat? Horribelt?
Finns säkert saker man både kan och vill säga, men vi har lärt oss att tystas ner och inte ta ställning, vi är Svenskar.

Nuff said, från min sida alltså, detta är ännu en gång en Hårdrocksblogg och kommer aldrig bli en politisk eller liknande blogg.
Erkänn du vart lite nervös där?

Nä här snackar vi roligare ämnen så som vad som hände mig och Kevin igår.
Det var en bra dag och vi var ute samt att vi drog och handla lite, har fortfarande inte köpt en enda julklapp.
Detta ska göras i helgen. (Så är planen i alla fall)

Fick en påminnelse om en klockren julklapp till Kevin igår av självaste Viola Vamp nämnligen Värdetransportrån i Lego!
Kommer nog bli bra till Police Station som planeras att köpas (eller om den redan köpts av någon annan, måste kolla upp).

Kommer nog att köpa många små är planen som jag brukar, ja paket alltså.
Blir roligare så.

Fick en mycket glad och bra nyhet ganska nyligen via telefonen, detta kommer främja min/vår jul och även min festival sommar, allt enligt planen, mer eller mindre som Special Agent Oso säger. (Det är ett barnprogram som går på Playhouse Disney)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Det är vekrligen hemskt med självmordsbombaren.. Kan inte förstå att det har hänt här i Stockholm. Man känner inte direkt för att julhandla nu.



Bra plan med paketen till Kevin, tror han blir glad!



sv: Tack! :-)

2010-12-13 @ 10:50:04
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Fred

Gött att höra att jag inte är ensam om att inte ha köpt en enda julklapp än... Eller en har jag ju faktiskt köpt... Ha ha, jag ligger före dig!

2010-12-13 @ 11:53:58
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Viola Vamp

Åh jag tackar, - "självaste" minsann! s

2010-12-13 @ 14:45:50
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: anake

Har faktiskt varit lite wild and crazy och redan handlat färdigt mina julklappar, brukar panikhandla dem i sista stund annars ;)

2010-12-13 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn