src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Story Ain't Over...

"Now the time has come, the end's begun
And the only one will come
"

 

Igår var en konstig dag på rätt många sätt.
Men den gick bra trotts allt som hände.

En klassiker som man varnar alla barn för hände mig i går.
Det jag talar om är "Ha inte pennan i munnen"

När jag pantade burkar så höll jag på och räkna dom och hade då en penna med en sån där metalsak på som håller suddegum på ni vet (?) i munnen, med metal sidan innåt.
Suddigummet är borta så det är bara metalsaken kvar.
Höll den i mitten i läpparna om ni förstår?
Böjde mig för att hämta mer burkar och slog då i bordet så pennan åkte in och skrapade tandköttet vid mina framtänder, gjorde lite ont kan jag avslöja och blödde en del.
Sköljde munnen och kolla på såret och det såg inte så "farligt" ut, och det slutade blöda ganska fort.
Dock gjorde det lite halvont hela tiden men det var lugnt, för jag hade till och med en snus inne sen utan att det svid.
Och idag när jag kollade så såg det mycket bättre ut samt att det inte gör lika ont som igår.

Snacka om klantigt.
Dock så utförde jag och Kevin lite ärenden på stan igår och hela dagen var jag mer eller mindre seg så klart, men det gick bra.

Och nej jag är inte den som åker och kollar upp såna där "små saker" på sjukhus eller liknande!

Idag får man se hur vi ska slå ihjäl dagen i fråga, kanske gå ut och åka snowracer eller liknande?
Ja den som lever får se som det så fint heter!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Skar mig i munnen på en supervass sharonfrukts"blast" ute på stan för ett tag sedan. Blodet bara forsade ur munnen och ner på marken. Fattade först inte att det var från min käft det kom. Riktigt otäckt att se så mycket blod på en gång. Blir ju värsta Niagarafallet när man skär sig i munnen, i och med att huden är så tunn och blodkärlen så många. Lyckligtvis läker det ju snabbt! :)

2010-12-08 @ 10:13:46
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Åh fy så otäckt, kunde ju gått riktigt riktigt illa! Ryser.

2010-12-08 @ 10:36:28
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Clementina

...är du säker på att du inte bör kolla upp detta på ett sjukhus? Kanske ringa en ambulans?..... ;)

(....du är rolig och det vet du....)

2010-12-08 @ 11:33:33
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Japp, 100% är jag nog.

(Tack)

2010-12-08 @ 11:35:41
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ajsing bajsing! Man ska aldrig ha saker i munnen samtidigt som man gör lite avancerade grejer. Annat än att sitta helt still vill säga.

2010-12-08 @ 13:21:32
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn