src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

A Little Below The Angel...

"Alcohol was a friend of mine, it almost got me dead.
I crashed some cars got into fights, some things I now regret.
I've been told I've got nine lives, or maybe even ten.
Now I've changed my ways, my soul's restored I'm better now than then.
"

 

Då är man uppe för andra gången idag då, jag gick upp klockan 06:00 för att se hockeyn idag, Kevin vakna till också så han fick följa med, men han låg mest och gosa för sig själv i soffan.
Då och då klämde han fram "Kom igen och sätt den där baljan" när jag tjoa till också.
Som ni säkert vet så gick inte matchen Sveriges väg utan vi förlorade med 4 - 3, vilket är trist så klart.

Vi sitter just nu och äter frukost och det är förbaskat gott med macka och oboy måste jag säga, varför äter jag inte sån frukost jämnt för, eller frukost överhuvudtaget?

Senare idag ska vi nog styra våra steg mot stan då jag måste uträtta några ärenden och resten av dagen får man se vad vi hittar på helt enkelt.
Tänkte överraska han med lite extra torsdags mys, vilket innebär godis och pizza, känner att det är på sin plats och det blir där med en perfekt överraskning.

Kom precis på att det är ju helg i morgon med, så lustigt det kan bli ibland?
Inte lätt att inte kunna hålla reda på dagarna, här hemma är alla lika.
Hoppas på en skoj helg så klart och mer om planerna för den kommer så klart.

Annars så är allt som det ska så klart och vi har det förbaskat bra, jag är full av energi och tankar, medan Kevin är som han alltid är. Dvs. full med energi och toppen glad.
Ibland har vi så roliga diskussioner han och jag så vi måste skratta, kommer tyvärr inte på någon nu men gör jag det så kommer den så klart med här.

Nä kanske dags att avsluta så vi kan påbörja våra äventyr i hop.

Kevin: - Det är hajar på golvet.
Jag: - Bäst du aktar dig då?
Kevin: - Näää, jag är pirat!
Jag: - Ok, men dom är väl farliga ändå?
Kevin: - Nä, inte för pirater, bara för vanligt folk.
Kevin: - Du är vanligt folk pappa.
Jag:- Bäst jag aktar mig då!!
Kevin: - Japp.


Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Nord

sv: De mesta ja vunnit på free-roll är $25.. då var jag 16 år och helnöjd, sen spelade ja bort dom nästa dag hahahah :P men är nöjd att tjäna pengar direkt på comebacken iaf ;) Är de mycke free-rolls på pokerstars?

2010-02-25 @ 13:39:44
URL: http://mikaelnord.blogg.se/
Postat av: Clementina

Jag är uppvuxen med O´boy, drack det varje dag i många, många år. Inte konstigt att jag har blivit lite knäpp :)

2010-02-25 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn