src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Back To Reason...

"Crack in the distance, a flash in the sky
It's getting dark, clouds gather power
You heard it coming from over the hill
It's time to run, time to seek cover
"
 

Idag har det varit fullt upp hela dagen känns det som, dock hitta jag lite tid till att blogga nu innan man ska laga mat.
På vägen till och hem från dagis har Kevin fått åka pulka, där med hade man en skrattandes och tjoandes kille på hela vägen, men det blir tungt efter ett tag kände jag.
Mest på vägen hem då det är mer uppförsbacke då.
Hur som helt var detta ett smidigt och bra sätt att ta sig till och från dagis.

När jag kom hem efter att lämnat Kevin så var det bara att slå sig ner vid datorn och börja göra uppdateringar och ändringar på The Crash sidan, så nu är allt klart där med, även galleriet hann jag med vilket känns skönt.
Så nu slipper jag ha det i huvudet i alla fall.

Dagen blir nog rätt lugn skulle jag tro om vi inte får för oss att gå ut och åka lite pulka eller liknande.
Men sånt löser sig alltid.
Känns skönt att ha Kevin här då jag själv blir lite aktiverad, nått jag saknat en tid här nu.

Håller det lite kortare i inlägget idag då jag har en mage och en Kevin som skriker efter mat.
Bjuder därför på ett musiktips efter detta inlägg...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Pulka är kul! Själv har jag två ungar som ibland dras till dagis, så vi har ordnat en tvåsittsig pulka... men ganska tungt blir det :)

2010-02-10 @ 09:49:23
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn