src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blitzkreig Bop...

"Welcome to the grand illusion
Come on in and see whats happening
Pay the price, get your tickets for the show
The stage is set, the band starts playing
Suddenly your heart is pounding
Wishing secretly you were a star
"
 

Igår var det halvfart framåt, det vart lite poker samtidigt som jag kolla på Sverige matchen, det var en bra första period sen kan man ju undra vad dom håller på med, ser inte bra eller övertygande ut för framtida matcher, men nu vann vi tack och lov i alla fall.

Sa jag att jag drack öl också? ja det gjorde jag, tilläggas bör att det inte gick speciellt bra heller.
Okoncentration och ingen vinnarskalle alls.

Idag ska jag slå klackarna i taket och festa igen, förhoppningsviss kommer det lite folk hit också och håller mig sällskap.
Vilket påminner mig om att man skulle städa lite också.

Hur som helst blir det bra drag får man hoppas!

Fan vilket väder vi har också, det ser ut som det blåser och sen vräker det ner snö, det har ju snackas om snökaos och liknande men trodde att SMHI bara hitta på, men det gjorde dom uppenbarligen inte.

Magen värker av hunger nu känner jag och då jag har bara begränsad tid här framför datorn så tänkte jag avsluta här.

I kväll kommer lite grymma grejor ut på bloggen så kolla in då!!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: HAHA, jag garvar också ihjäl mig!



2010-02-20 @ 14:20:19
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Nord

sv: sant, men tyckte ändå dom spela bättre än mot tyskarna, men dom skjuter på tok för lite

2010-02-20 @ 15:54:10
URL: http://mikaelnord.blogg.se/
Postat av: Clementina

Din fest utan mig.....förstår att jag kommer vara saknad. :D

2010-02-20 @ 16:48:44
Postat av: anake

Ha en jäkla nice födelsedags fest ;)

2010-02-20 @ 17:11:06
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Trodde du skulle komma som alla andra ju!



anake:

Tackar, vem är det som tjallat? ;)

2010-02-20 @ 17:14:20
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: anake

Du själv,i inlägget Cambodia ;)

2010-02-20 @ 19:33:37
Postat av: Den Lekande Människan

Grattis på din 32-årsgalej :D

2010-02-20 @ 23:19:38
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn