src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Cambodia...

"In my thoughts I have seen
Rings of smoke through the trees
And the voices of those
Who stand looking
"
 

I går var en perfekt dag, jag vaknade till liv för att lite senare styra mina steg till mitt X för sällskap, och vi fick en del gjort då hon behövde hjälp med att plocka i hop Kevins gamla säng och ställa dit en ny, sen vart det mat (av någon anledning vet hon vad som krävs för att jag ska komma och hjälpa till), sen vart det mest soffhäng och skit snack, sen gjorde vi som alla andra och satt upp i natt och kolla hockeyn på tv, det var en hyfsad match måste jag säga och det var skönt att vi vann plus att det var skönt att Henke fick hålla nollan.

Nu blickar vi framåt mot dom andra matcherna, lite tuffa tider dock men va fan det ska man nog klara av skulle jag tro?

Så nu har jag suttit här hemma igen ett tag och uträttat en del framför datorn, nu är det sista steget som jag håller på med, dvs. uppdatera bloggen.
Sen ska jag vänta på att klockan ska gå lite mer för att bege mig till "gröna skylten" och inhandla helgens proviant, fan dagarna bara rinner i väg och snart kommer den där dagen på året igen.
Skönt att man börjar bli van nu och tar det mer och mer med ro.

Tycker också att det var rätt skönt att min nya kategori vart uppskattad, det var som sagt en liten "mjukstart" och det kommer mer av denna vara.
Sen ska jag fundera ut och försöka planera in lite andra grymma inlägg och idéer som jag har, har redan nu ett par i huvudet så nu gäller det bara att ta tag i dom innan dom faller i glömska.
Jag litar fullt ut på mitt minne och glömmer jag det så var det inte så viktigt eller så får det vänta och komma igen senare.

Fasen vad jag svamlar på känner jag lite...
Men what the hell...
Det är faktiskt en liten konst att kunna skriva om absolut ingenting också.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Apropå Kambodja, dit vill jag åka inom några år. Skall du hänga på eller? :)

2010-02-18 @ 13:00:13
Postat av: SANIBO

det är en konst ;)



sv: thanks babe..

2010-02-18 @ 19:11:13
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn