src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Clash Of The Titans...

 

Efter som Clash Of The Titans har biopremiär (26 Mars 2010), måste jag bara ta upp denna film som verkar hur underbar som helst.

Fantasy så in i norden and i like it alot!!

Kort om handlingen då:
"Den yttersta kampen om makt ställer män mot kungar, och kungar mot gudar i CLASH OF THE TITANS. Men kampen mellan gudarna kan förstöra hela världen. Perseus (Worthington), född av en gud men uppfostrad av människan, känner sig hjälplös i sin kamp för att rädda sin familj från Hades (Fiennes), den hämndlystna guden från underjorden. Med inget kvar att förlora anmäler sig Perseus som frivillig att leda ett farligt uppdrag för att förgöra Hades innan han kan ta kraft från Zeus (Neeson) och släppa fram helvetet på jorden. Han leder ett modigt gäng krigare mot en riskabel resa djupt in i den förbjudna världen. De slåss mot oheliga demoner och förskräckliga vildar, men Perseus kan bara vinna om han accepterar sin kraft som gud, utmanar sin bakgrund och skapar sitt eget öde. Filmen är baserad på 1981 års film med samma namn skriven av Beverley Cross, med manus av Phil Hay och Matt Manfredi. CLASH OF THE TITANS kommer att spelas in i studio utanför London samt i Wales och på Teneriffa".

Tur att ni läser min blogg för redan nu bjuder jag på bilder från filmen så klart för er som inte kan hålla sig eller planerar att se filmen lite senare.


  
 
 

Jag personligen kommer nog att vänta lite med att se den, men frågan är kommer du att gå på premiären när den väl är?

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra med dej?? :D

2010-02-24 @ 12:42:35
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Coolt! Verkar vara Medusas huvud han klippt på stora bilden. :)

2010-02-24 @ 13:11:42
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Pink Guerilla

Denna film är riktigt grym om man gillar special effects! Jag jobbar med DVD och Blu-Ray versionen av den, då den är klar ska jag skicka dig ett ex Chrille om du gillar den:) KRAM!

2010-02-24 @ 14:17:21
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/
Postat av: Clementina

Ja, denna verkar intressant. Jag är inte sådär jätteförtjust i fantasy faktiskt, vet inte riktigt varför. Men är det bara en snygg manlig skådis med och lite love and passion så är jag nöjd ändå...haha.

(Skall vi se denna på bio då?)

2010-02-24 @ 21:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn