src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Faster Pussycat...

 

Faster Pussycat
är ett amerikanskt Sleazerockband som hade sina stora dagar under slutet av 80-talet.
Bandet bildades 1986 i Los Angeles, California.

Jag har gått och tänkt på en av deras låtar ett tag och letat ihjäl mig efter den, men då jag inte varit säker på bandnamnet så har jag inte lyckas.

I helgen spelades äntligen låten från en högtalare och jag kunde på så sätt ta reda på vad låten hette och jag vart jävligt glad över att åter igen hittat denna underbara grupp.

Här är lite urval av låtar som är bra med dom för att avsluta med låten och videon till den jag tänkte på.

Faster Pussycat - House Of Pain


Faster Pussycat - Poison Ivy


Faster Pussycat - Bathroom Wall

Ja som vanligt hoppas jag att ni uppskattar detta lika mycket som jag.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: billiondollarbaby

svar: Tack så jättemycket, kul att höra! :D

Känner att min blogg har blivit lite mer personlig de senaste månaderna efter att ha varit lite tråkig förr pga mitt ex som ansåg vissa saker olämplig... ehrm, det vill säga bilder som visar för mycket, info om oss(så länge det inte var kärleksförklaringar), samt att det krävdes en massa babbel om honom (som mest var hyckleri egentligen) för att han skulle vara säker på att ingen raggade på mig på nätet ;D HAHAH



Men I'm back on track känner jag:)



Ang. Faster Pussycat så är min nuvarande pojkvän en jävla nörd när de kommer till dem, så även om jag inte hört dem förrns för någon månad sedan så kan jag snart flera låtar utantill!



Rock on du med ! :)

2010-02-11 @ 12:45:08
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn