src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Im Your Gun...

"Svepande mitt öga blickar över land och hav
Jag skådar berg och skogar, skådar äng och dal
En ögas blick bland molnen där i vila så en stund
för att se den fritt få falla genom regnet klar och lugn
jag tittar så på slätter där ännu snön finns kvar
och låter ögat färdas mellan stam och fur och gran
"

 

Igår bestämde Kevin och jag att styra våra steg till Lejongropen för att inviga hans snowracer (snöracer som vi säger), och det var riktigt kul måste jag säga, självklart testa jag ett par åk med och utan Kevin och satan i gatan va skoj det var.
Den snowracer som Kevin har är förövrigt klassiskt blå för er som minns den?
Mest åkte Kevin så klart, inga brutna ben eller armar.
Bara en lättare vurpa och i slagning av läppen i ratten.

Resten av dagen var så klart kantad av mys och lite bus här hemma.
Jag tog också tag i att skapa två nya kategorier här på bloggen.
"Filmtips" och "Musiktips" heter dom och jag har flyttat över inlägg som passar in där, vet inte om jag fått med alla men huvudsaken är att några ligger där.

Har en del nya tips som ska in dit också men jag måste hinna också, har ju faktiskt en del annat som jag vill blogga om med, får se hur jag ska få tiden att räcka till och så tar vi det i den takt det blir.

Dagen idag blir nog rätt lugn och inget speciellt på schemat, men man vet aldrig, kanske vi får för oss att hitta på nått helt annat?

Hur som helst så får man se.

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn