src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

In My Head...

"Together forever
In a masquerade of life and death
Forever together
The vision reached me from a dream
Together forever
Erverlasting scars, soul torture
Forever together forever
"
 

Så vad hittar man på så här en Fredag?
Mitt förslag till Kevin var att vi skulle gå på bio, då jag lovat han det en längre tid gäller det att passa på, han nappa direkt så klart.
Ska kolla upp tider och liknande sen drar vi under dagen eller kanske även kvällen.
Ska bli skoj, filmvalet vart "Alvin and the Chipmunks The Squeakquel".

Efter det blir det Mc Donalds och under filmen popcorn och läsk, roligt värre!
Men först ska vi mysa lite hemma och äta frukost, sen börjar våran dag i hop skulle jag tro.

Känner mig glad och positiv, nått jag verkligen behöver känns det som.
Det är lite lättare att leva och klara av allt runt omkring.
Känns riktigt bra det här, men cyniker som jag är väntar jag nog på smällen som får mig att må sämre igen, jag vet innerst inne att den kommer någon gång, men slipper jag den så är jag självklart glad.

Jaaa... nä, det får nog räcka för idag känner jag då jag vill mysa och äta frukost med Kevin nu.

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: M i c k a

jag tycker personligen att ni slösar pengar, för den filmen var inte bra. :P



men hoppas ni får en kanon mysig kväll.

2010-02-12 @ 13:51:32
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Clementina

Later harligt att du ar positiv och glad.

2010-02-12 @ 15:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn