src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Little Death...

"The night has a thousand eyes
But he moves in only places
Where the eyes can never be
"
 

Det har varit en mycket tuff natt för mig, gick och la mig rätt tidigt då jag var trött, för att sen ligga halvt mellan sömn och icke sömn typ.
Drömmar och tankar for igenom huvudet som pilar och spjut.

Sen vaknade jag till och kände mig utvilad och nästan redo att gå upp, kollade på klockan och den visade 03:00, alltså var det bara att ligga kvar i sängen, skumma prylar det där.

När väl klockan ringde var jag lagom trött och lika så Kevin, han var rätt hostig och snuvig så jag fråga hur han mådde, hans svar vart "inte så bra" vi tog då beslutet att ta det säkra före det osäkra, dvs. stanna hemma.
Dock verkar han mycket bättre nu så det var nog inte så farligt ändå.

Planer finns på att vi ska inviga hans snowracer som han har fått av mig men vi får se hur han mår och framför allt hur vädret är.

I korthet ser alltså vår dag ut på detta sätt.
Hur jag mår nu då?

Relativt så klart, men inte alls så seg som jag var i morse.
Kommer sitta här ett litet tag framför datorn för att på så sätt förhoppningsviss kunna göra lite förberedande av kommande inlägg.

Men vi får se hur det blir efter som Kevin är här hur mycket tid det blir, annars får jag ta tag i det i kväll.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Skumt. Själv är jag så seg....zzzz.

2010-02-23 @ 11:40:31
Postat av: anake

Också seg idag. Ville ej kliva ur sängen, än mindre åka till jobbet. -30 grader ute. Stackars bil, men den startade till slut ;)

2010-02-23 @ 17:38:56
Postat av: Grimgoth

anake:

Ja det är tuffa tider nu :D

2010-02-23 @ 17:47:08
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn