src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Percy Jackson & The Olympians: The Lightning Thief...

 

Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief (Percy Jackson - kampen om åskviggen) har biopremiär idag (2010-02-24) är den med andra ord ganska högaktuell.

I filmen finns så klart en hel del stjärnor men min favorit är nog ändå Uma Thurman som verkar ha en lite liknande roll som i  Batman & Robin där hon spelar Poison Ivy / Dr. Pamela Isley.

Filmen i sig är precis i min smak då den precis som Clash Of The Titans är fylld till bredden med fantasy och mytologi.

Filmen handlar om Percy Jackson som plötsligt kastas in i en värld fylld med gudar från Olympia och andra monster verkar ha tagit klivet ut från Percys bok om grekisk mytologi och in i hans liv och de är inte på gott humör. 

Redan nu kan du så klart njuta av bilder från filmen här i min blogg.

  
   
 

Hoppas ni vart lika glada för detta filmtips som för dom andra!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, har läst om denmen jag tycker att han ser väldigt mycket äldre ut än tolv år..

2010-02-24 @ 15:51:14
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/
Postat av: Heyli

tack för ett ordentligt svar, de var bra! :D nästan alla andra svarade så luddigt.. :)

2010-02-24 @ 16:01:48
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

tuusen tack för dina röster!! absolut får du den beskrivningen :)

2010-02-24 @ 16:31:58
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

tack för alla dina tips!! dom var jättebra allihopa! gillade speciellt de om att vara kille, tycker de är coolt med killar som bloggar, finns ju inte alltför många av er :)

2010-02-24 @ 16:38:56
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Clementina

Denna känner jag mig mer skeptisk till, vet inte riktigt varför heller. Får lite Harry Potter-vibbar av bilden. Han ser så ung ut. Jaja.

2010-02-24 @ 21:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn