src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ring Of Fire...

"I fell into a burnin' ring of fire
I went down, down, down
And the flames went higher
And it burns, burn, burns
The ring of fire, the ring of fire
"
 

I går direkt efter dagis så gick jag och Kevin till en polare till mig för mat och sällskap för att sedan dra vidare till lejongropen så han fick åka lite pulka, det var uppskattat av både mig och Kevin så klart.
Kom fram till att det är rätt skönt att vara lite aktiv nu igen då jag haft en tid nu med mindre energi och lust för att göra eller hitta på något.

"Pulka expressen" har gått flitigt till och från dagis och vart vi nu än styr våra steg, men det tar på krafterna kan jag meddela, men å andra sidan är det väldigt bra träning eller vad man nu ska kalla det.
I morse gick vi till dagis bara för att vända i dörren, jag hade totalt glömt att Kevin inte skulle dit idag så han har helg redan idag.
Typiskt också då han knappt ville gå upp idag heller utan bara ville ligga kvar i sängen.
Men det är som dom säger "det man inte har i huvudet, får man ha i benen".

Planen idag då?
Först ska vi (jag) vila lite för att kanske gå ut en sväng och hitta på något skojigt, vi har redan ätit mackor och druckit choklad efter turen till och från dagis.
Kevin kommer här medan jag skriver och pratar om sin spargris som var hungrig på pengar, så jag gav han lite mat.

Härligt är det också så klart att jag ännu en gång fick bra och positiv respons på mitt "special inlägg".
Även idag/kvällen kommer att gå lite i vampyrens tecken så håll utskick på bloggen.

Cheers!!



 

Kommentarer
Postat av: Clementina

Nice.

Har du sett Vampyrernas natt med Roman Polanski (fragetecken). Helt klart sevard.

2010-02-11 @ 16:46:26
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Vet inte om jag sett "Vampyrernas natt" då den säkert heter nått annat på engelska?!!

Där i mot fick jag "Blood for Dracula" på en födelsedag för länge sen och där är han med. "Rosemary's Baby" är också så klart sevärd!!

2010-02-11 @ 16:53:59
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn