src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Robin Hood...

 

När Russell Crowe gör en ny film så tycker jag det är intressant efter som denna verkar vara i "Gladiator" klass, och dessutom är det ju samma regissör dvs. Ridley Scott.
Filmen Robin Hood kommer bli grym tror jag.

Biopremiär: 14-05-2010, väntan kommer där med att bli lång men absolut värt det.
Redan nu kan du dock få njuta av bilder från filmen i min blogg.

  
   
 

Detta ser jag verkligen fram i mot!
Gör inte du?

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Oh, herregud....vad är det för info du slänger ut så här. Russell Crowe som Robin Hood, jag blir knäsvag. I like Russel. Gladiator är ju en av mina favoritfilmer också. Så bra, har sett den en massa gånger.

Jag älskar riddare och hela tjofadderitten från den tiden (nästan) och är det bara lite love and passion med i filmen så är jag nöjd. Denna får jag nog se på bio.

2010-02-23 @ 18:54:28
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Kan faktiskt inte annat än att hålla med dig!

2010-02-23 @ 18:57:07
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Men då måste vi ju gå ihop på den. Fixar du biljetter i god tid så köper jag Geisha och dillchips?!? Det blir väll bra?

2010-02-23 @ 19:09:18
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Visst kanske vi skulle kunna gå i hop, men jag köper hellre cola och popcorn på stället ;)

2010-02-23 @ 19:12:24
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Kanske? Jag tycker jag hör en tveksam underton från dig nu och jag känner mig lite kränkt, glömd, förträngd.....ja, lite överkörd. Vill du inte hänga med mig eller?.....va?.....Nä, förresten, du behöver inte förklara dig, jag vill inte höra på dina undanflykter.

....cola och pop corn? Ja, ja....det får du väll ha då, bara jag får glufsa i mig mina dillchips ifred.

( :D )

2010-02-23 @ 19:17:56
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Den har ju premiär 14-05-2010 liksom, vet i helvete vad man gör då liksom.



Ät du dina chips och chocklad, blir så bra så!

2010-02-23 @ 19:20:40
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Jajaja vad du skall verka busy då!

Det kommer jag.

2010-02-23 @ 20:00:02
Postat av: Heyli

haha nja du kanske skulle få lite svårt att få igenom det namnet men man kan ju alltid försöka haha



jahaa så de är så du heter, då vet man det :)

2010-02-23 @ 20:13:03
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Micke

Låter mycket spännande!!!

En MÅSTE SES film. :-)

2010-02-23 @ 21:48:27
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Ett tag sa ryktet att Robin skulle vara lite styggare i den här filmen och Sheriffen av Nottingham vara good guy.

Om man hållit fast vid detta hela vägen vet jag inte, men tydligen ska man få se Robin på ett sätt som är lite annorlunda i alla fall... spännande!

2010-02-24 @ 13:08:57
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn