src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rock 'N' Roll Dream...

"I could be in a rock ‘n’ roll dream"

 

Idag ville jag absolut inte vakna förstår ni, jag drömde nämligen att jag var på en Iron Maiden konsert strax innan jag öppna upp mina ögon, det var hemskt att göra det.
Men satan vilket drag det var så klart, minns inga låtar som dom körde efter som jag hann vakna.

Med andra ord har jag fått en kanonstart på dagen så det är inte mycket som kan gå fel då inte.
Är på kanon humör precis som jag varit stort sätt hela veckan, helt underbart!

Och i morgon får man se hur allt blir också... Kanske får för mig att stanna hemma liksom.
Sånt där vet man ju inte!
Den som lever får se.

Denna vinter verkar dessutom fortsätta med sin snö terror.
Kolla nyss ut och då höll dom på att ploga bort snövallarna som blivit då dom inte kunnat ploga ordentligt för parkerade bilar.
Det är lätt dimma och halvkall luft med...
Undrar när denna vinter tar slut?
Det har blivit en riktig vargavinter, något man inte ser så ofta.

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn