src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Runaways...

 

The Runaways
var ett amerikanskt all-girl rockband som fanns under 1970-talet.
Bandet är kanske mest kända för låtarna "Cherry Bomb", "Queens of Noise", "Rock n Roll", "Neon Angels (On the Road to Ruin)" och "Born to Be Bad".
Bandets karriär var rätt kort (1975-1979), men ändå så har dom säkert påverkat generationer av fans och även kanske musiker.

Detta bevisas också lite av att det nu ska släppas en film med samma namn som gruppen "The Runaways".
Så klart uppskattas detta av mig som ni vet efter som jag redan hyllat en del av dom kvinnliga aktörerna inom hårdrocken i form av "Chricks Of Metal". (Så klart var bägge Joan och Lita med där)

I filmen ser vi stjärnor som:
Kristen Stewart - Joan Jett
Dakota Fanning - Cherie Currie
Scout Taylor-Compton - Lita Ford
Och så klart många fler...


 
 
   
 

Med andra ord är detta en film som jag absolut ska se och ser fram i mot!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: haha, good ;)

2010-02-02 @ 19:20:39
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Natha

Åh fy fan, skall Kristen Stewart - världens sämsta skådis - spela Joan?

Blir nog skrattretande, dock intressant...

2010-02-02 @ 20:20:43
Postat av: Rebecca

jag ska definitivt se den här filmen! :D

2010-02-02 @ 23:52:56
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Johhhaannna

Hmm jag tror gene simmons var med i den filmen

2010-02-03 @ 18:14:34
URL: http://porrguden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn