src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Unchosen One...

"I've lost all the time that I have in this world
I spent it unwisely, unwisely you see
And I can't get it back and I can't move forward
I'm broken and I'm empty, it's over for me
If I could undo all the wrongs that I've caused
Fall to my knees, pray for swiftness and just
For I'm just a fool, a fool driven to dust
And the world ain't gonna change for me
"

 

Igår hade jag verkligen en slö och härlig dag, vet inte hur många gånger jag råkade somna in lite då och då framför tv´n, men det var skönt.
Behövde verkligen denna vila känndes det som.
Dock fick jag saker som jag åtagit mig gjorda så med det i mitt sinne är jag lugn.

Känner mig lite oinsperirad att hitta på nått speciellt så det får nog bli att ta hand om hemmet efter helgens festligheter och liknande.
Det slår säkert ihjäl någon timme hit eller dit.

Resten av dagen får jag se, handla ska jag nog göra så man får lite mat hem och i magen.
Rätt tråkig dag kommer det bli skulle jag tro?
Men å andra sidan så kan den ju ta en helomvändning och bli mega kul, jag menar...
Dagen har ju bara börjat.

Efter detta inlägg kommer ett litet musiktips åt er också.
Det är goa grejor det kan jag lova!!

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn