src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

1år Med Grimgoth...

"Another year has passed me by.
Still I look a myself and cry.
What kind of man have I become?
"

 

 

Vid klockan 17:38:20 fick jag det mailet för att sedan 17:38:18 kunnat publicera mitt absolut första blogg inlägg, det var ett år sedan.
Nu känns det som man är en ärrad veteran här ute med mina 624st inlägg som kommit ut.

Vad har hänt i bloggen då under ett år?

Det har ju hänt en hel del faktiskt.
Ska försöka lista några stora händelser.

  • Redan från början hade jag med "Dagens Musiktips" men där var det ofta krångligt och gärna flera i samma inlägg osv. Skrev också på ett annat sätt än idag men med tiden så mognade jag som bloggare och har styrt den till vad den är idag.


  • 2009-02-15 Jag visar för första gången upp mitt "Bildlekande" som jag suttit med i Photoshop.


  • 2009-03-24 Håller jag i min första frågestund för er läsare så ni får veta lite mer om mig.


  • 2009-03-31 Jag börjar att visa upp mina Samlingar.


  • 2009-05-15 Hamnar jag för första gången i en annan blogg som gillar det jag gör, efter det har jag haft turen att hamna i en del andra bloggar och blivit omskriven. 


  • 2009-05-23 Är det premiär för den långa och populära serien "Coverama".


  • 2009-06-23 Jag berättar om mitt gamla band Forgotten Words.


  • 2009-06-27 Jag blir bloggsatt och går där efter in i en lätt blogg kris.


  • 2009-08-26 Jag håller i min första tävling, sen har det inte kommit någon ny än.


  • 2009-08-28 Jag ramlar över Sheriilyn som hjälper mig att byta till den design som jag har i dagens läge.


  • 2009-10-07 Börjar jag med "Chicks Of Metal" som vart en lite kortare serie men ändå minst lika uppskattad för det.


  • 2009-10-18 Presenterar jag mig själv lite mer och "Grimgoth" så klart.


  • Men det viktigaste som jag har haft under det här året är läsare och besökare och alla era kommentarer, för trotts att man kanske inte har inspiration eller känner att man orkar blogga så vet man att ni alltid finns där för en, utan er skulle säkert inte denna blogg ens existera i dagens läge.
    Än idag "glömmer" jag bort ibland att jag skriver för andra ögon än mina.

    Och att både besökare antal och följare på Bloglovin har ökat enormt visar på att man gör nått bra, för det tackar jag er.

    Jag har med detta också bjudit in några som läser min blogg och bett dom skriva om den och deras sätt att se den, lite "Readers point of view". Det var otroligt spännande och se vad dom hade och säga kan jag avslöja och den första av dom kommer ut i morgon redan.

    Nu ska jag fira lite hela dagen och vi kan på så sätt blicka framåt till ett nytt härligt år med "Grimgoth"!

    "We are all united
    We will spread the word
    All united
    We can change the world
    "

    Cheers!!


    Kommentarer
    Postat av: Clementina

    Grattis Grimgoth 1 år!

    2010-01-25 @ 13:47:27
    Postat av: Grimgoth

    Clementina:

    Tackar!

    2010-01-25 @ 13:50:03
    URL: http://grimgoth.blogg.se/
    Postat av: Emmelist

    grattis!!!! grattis som fan :D

    2010-01-25 @ 16:50:17
    URL: http://emmelist.blogg.se/
    Postat av: Michalw

    Grattis på ettårsdan :)

    2010-01-25 @ 16:58:41
    URL: http://michalw.blogg.se/
    Postat av: Renée

    mailet? får man mail när det gått ett år? :P

    Grattis till 1årsdagen då ^^

    2010-01-25 @ 17:16:44
    URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
    Postat av: anake

    Grattis till ett års bloggande ;) Jag vill också passa på att tacka för alla musiktips du delat med dig under detta år, du har fått mig att lyssna med öppet sinne på band och låtar som jag inte har hört förut....massor av underbar musik som ljuder i mina öron när jag tex sitter på jobbet...dagen går fortare då =)

    2010-01-25 @ 20:27:11
    Postat av: Grimgoth

    Anake:

    Tackar, det värmer mig att höra att du gillar mina tips :D

    2010-01-25 @ 20:48:49
    URL: http://grimgoth.blogg.se/
    Postat av: Linda

    sv: åh, märker det! :) grattis - eller vad man ska säga! jag glömde att skriva när jag hade bloggat i ett år tror jag :c hoho

    2010-01-26 @ 15:35:38
    URL: http://lindaigglund.blogg.se/
    Postat av: Rebecca

    oj vad kul, GRATTIS! :D måste missat det, haft så mycket att göra.

    2010-01-26 @ 16:05:20
    URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
    Postat av: SANIBO

    congratz babe ;) truly awesome!

    2010-01-26 @ 17:10:25
    URL: http://ssanibo.blogg.se/
    Postat av: Avarquare

    woohoo! :D Grattis till din blogg :)<3



    sv: tack ska du ha :))

    2010-01-27 @ 08:01:08
    URL: http://avarquare.blogg.se/
    Postat av: Rebecca

    tänkte att det kunde vara kul med lite förändring :)

    2010-01-28 @ 13:45:34
    URL: http://rebjensen.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback









    Pokerstars


    Pokerstars


    Pokerstars VIP Sida


    The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


    Festivalphoto.

    Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


    Rockmässan.se


    Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


    inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









    Translate My Blog








    Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
    Black Barrel Smoke
    Mia Klose
    Godhate
    Jungle Rot
    The Generals

    Till Sheriilyn